Am renuntat sa mai folosesc la prepararea mancarurilor adaosuri alimentare, in schimb ma bazez pe condimente si cat mai multe verdeturi (marar, patrunjel, tarhon, leustean, etc). Cititi cu atentie spre exemplu ingredientele de pe Vegeta sau orice alt "Knorr" ...multa sare (chiar si 79%), arome, potentiatori de gust si alte minuni. Sincer mie nici nu prea imi place aroma pe care o dau mancarurilor ...
La magazinele naturiste am gasit legume deshidratate, destul de bune as putea spune, insa am vrut sa incerc sa le obtin si acasa. Aparat de deshidratat nu am (inca), asadar am facut o improvizatie ...am uscat legumele in cuptorul setat la cea mai mica temperatura, cu usa larg deschis. Ideea era sa obtin o temperatura ceva mai mica de 40 grade C. Uscarea a durat aproximativ 4-5 ore ...si astfel am obtinut legumele uscate.
Amestecul de fata contine: morcov, pastranac, telina, tulpini de telina si ardei (se poate rasni si se obtine astfel o pudra fina pentru condimentarea mancarurilor).
Important: puneti o cantitate mica de ardei gras, deoarece la deshidratare va ramane doar coaja!!!

Legume uscate
O multime de culori ...
Legume uscate

Legume uscate



0 Comentarii