Zilele acestea mi s-a facut dor de copilarie mai mult ca niciodata. La gradinita mi-a placut foarte mult. Mi aduc aminte cu drag de educatoarele mele d-na Duti si d-na Barbu ...de serbari ...de jocuri ...de colegi.
Dar cel mai mult si cel mai mult imi placea desertul, punctul culminant ...asa mi am amintit de gustoasele placinte cu mere sau cu branza, de negrese si cartofi. Si ca urmare am trecut la treaba si-am inceput cu aromatul cartofior, dar o varianta ceva mai moderna.

Ingrediente:
  • 500 grame biscuiti populari
  • 3 linguri mari cu miere
  • 3 linguri cacao
  • 100 grame zahar
  • 2 pliculete zahar vanilinat
  • 1 lingurita scortisoara
  • 200 grame nuca
  • 200 grame nuca de cocos
  • 50 grame unt
  • 250 ml cafea
  • stafide
  • un praf de sare
Daca pregatiti pentru cei mici, inlocuiti cafeaua cu lapte cu ciocolata.
Rupem biscuitii in bucati mai mici si amestecam cu celelalte incredientele. Daca mai este nevoie adaugam lapte sau cafea. Compozitia obtinuta o dam la frigider pentru jumatate de ora pentru a se intrepatrunde aromele. Formam cartofii de marimea dorita si ii dam prin nuca de cocos. Daca mai rezistam ii dam la frigider pentru 2-3 ore. De pastrat tot in frigider va recomand sa-i tineti. Pofta buna !!!

0 Comentarii